Baker’s Table / Victorian Salvage
Penjual barangan antik bersaing mencari meja pembuat roti untuk dipamerkan di dapur keluarga yang diubah suai. Mereka juga mencari barang salvaj perindustrian zaman Victoria yang ada kaitan dengan sebuah restoran lama di Birmingham.