Industrial Salvage/Mid Century Sideboard
Penjual barangan antik mencari untuk pemilik rumah baharu barang salvaj Revolusi Perindustrian untuk dipamerkan di atas pendiangannya. Selain itu, mereka bersaing menjejaki almari saidbod zaman pertengahan untuk dipamerkan di bar yang baru diubah suai.