The Chinatown Poltergeist
Zak dan kru menyiasat aktiviti poltergeist di bar tiki Las Vegas. Kakitangan percaya tembakan mengerikan pada tahun 1995 mungkin punca terhadap penampakan objek bergerak, bayang terbang dan seorang gadis hantu baru-baru ini.