Goodwin Home Invasion
Bapa Aaron, Don, memanggil GAC ke rumahnya di Las Vegas untuk menyiasat aktiviti paranormal yang mengancamnya. Penampakan menakutkan gadis kecil dan kehadiran gelap yang didakwa oleh jiran sebagai ahli sihir telah menyebabkan Don takut.