Chaos In Emmaus
Zak menghantar pasukan ke rumah Pennsylvania untuk menyiasat dakwaan bahawa pencerobohan gelap telah mengganggu keluarga besar. Kru itu terkejut mendapati hantu itu berasal dari mayat bapa yang telah mati.