Panic In Palatka
Zak menghantar krunya ke sebuah ladang kuda di luar bandar Florida untuk membantu pemilik baru membongkar kehadiran manipulatif di hartanah itu. Adakah sejarah perhambaan dan kemungkinan sumpahan atas bandar itu menjadikan ladang itu ancaman kepada semua?