Fantastic Flip
Tarek dan Christina mengambil rumah di kawasan kejiranan Costa Mesa, CA, yang bergaya dan perlu membuat reka bentuk jika mereka mahu memberikan pembeli rumah yang sukar disenangi apa yang mereka inginkan.