Rock Bottom Flip
Tarek dan Christina membeli rumah yang kotor dan usang di Whittier, CA. Mereka bergelut untuk mencapai perantara yang menggembirakan antara kos reka bentuk dan keuntungan, menghadapi risiko berakhir di peringkat paling bawah.