What's Old Is New Again
Tarek dan Christina mendapat petunjuk tentang rumah di Hacienda Heights, CA. Mereka mendapati reka bentuk lapuk dalam gaya semula, jadi harta retro mungkin menguntungkan atau mereka mungkin menemui sesuatu di bawah permaidani lama.