Two Houses For Sale
Tarek mendapat petunjuk di rumah di Buena Park, CA, tetapi ia memerlukan lebih banyak kerja. Sementara itu, Christina bimbang memberitahu Tarek bahawa dia ingin menjual rumah mereka diami kerana takut akan menyebabkan mereka dalam kesukaran.