Shattered Flip
Tarek dan Christina mendapat petunjuk di rumah empat bilik tidur, dua bilik mandi di Lakewood, CA. Harapan mereka untuk mendapatkan banyak kejiranan yang baik musnah, bagaimanapun, apabila mereka mendapati rumah usang itu telah dirosakkan.