New Normal in Arcadia
Tarek dan Christina menyelak sebuah rumah besar di kawasan kejiranan yang tidak dikenali di Arcadia, CA, tetapi pendapat mereka yang berbeza mengancam margin keuntungan mereka di kawasan yang mempunyai standard pasaran yang tinggi.