The Ex Factor
Tarek dan Heather bersaing dengan Christina untuk mengetahui siapa yang paling hebat dalam mereka bilik tidur dan bilik mandi! Penemuan tak dijangka mengejutkan kedua-dua pasukan, dan Christina menjemput bekas suami keduanya Ant Anstead sebagai hakim.