The Breakup
Bagi memulakan pertandingan, Tarek, Heather dan Christina ada satu minggu untuk mencari rumah untuk diubahsuai dan bertarung di dapur. Dengan maruah peribadi dan profesional dipertaruhkan, mereka ambil risiko besar untuk mengejar kemenangan.