Bending the Rules
Tarek dan Heather bersaing dengan Christina untuk mengetahui siapa yang paling hebat dalam pertempuran suite utama! Dengan rancangan Tarek untuk berbelanja dan merekabentuk lebih daripada Christina, Christina putuskan sudah tiba masa untuk bermain kotor.