Nuclear UFOs
Selepas bencana nuklear Fukushima 2011 di Jepun, masyarakat mula melaporkan sesuatu yang benar-benar menakjubkan: UFO. Phil dan Jess memasuki tanah terbiar beradioaktif untuk menemui kebenaran yang menakjubkan di sebalik pertemuan "luar angkasa" ini.