Secrets of Mackinac
Jess dan Phil disertai The Ghost Brothers semasa meneruskan penyiasatan mereka terhadap misteri Pulau Mackinac. Pasukan itu meneroka rumah api dan menyedari masa lalu pulau yang bermasalah itu lebih besar daripada yang mereka sangka.