Death Island
Josh Gates menghantar Phil dan Jess ke tempat paling berhantu di Amerika -- Pulau Mackinac. Pulau ini telah mengalami lebih seribu tahun pertumpahan darah, dan penduduk melaporkan mereka kini dibelenggu aktiviti paranormal yang menakutkan.