Tropic Lightning
Divisyen Infantri ke-25 Hawaii meminta Robert Irvine untuk menyediakan makan malam bertaraf 5 bintang untuk 60 askar bagi meraikan ulang tahun ke-79 mereka. Dengan dapur medan tentera bergerak dan catuan makanan, Robert ada masa tujuh jam.