Ghost Town Gourmet
Misi Robert Irvine membawanya ke sebuah bandar lombong terbiar di Cerro Gordo, CA. Cabarannya, sediakan hidangan untuk Amy Bruni dan Adam Berry dari "Kindred Spirits," dengan bahan dan peralatan yang sama seperti pelombong di rantau ini pada tahun 1865.