Mission in Paradise
Robert Irvine membuat jamuan tanpa dapur untuk 30 orang di Oahu, Hawaii. Robert dan pasukannya mesti melawan cuaca, menuai bahan dan menguruskan ketuhar bawah tanah untuk melakukan perkara yang mustahil.