Old Idaho Penitentiary
Selepas beberapa malam diseksa kuasa paranormal, Alex mendapat peluang untuk memilih lokasi berhantu untuk pasukan menyiasat. Dia bersedia membalas dendam. Dia merancang eksperimen paling menakutkan untuk Dakota di penjara Idaho yang terkenal.