Joliet Prison
Balas dendam yang manis untuk Chelsea apabila dia membawa pasukan itu ke Penjara Joliet yang bersejarah dan sangat menakutkan di Chicago. Perkara mengerikan berlaku apabila terpisah dan seorang ahli mengalami malam yang paling menggentarkan jiwa mereka.