Sun's Out, Grill's Out!
Kardea Brown menggril makan malam hingga pencuci mulut. Dia menghidangkan rusuk pendek manis dan masam dengan kentang panggang yang disumbat dan salad Kubis Brussels panggang. Untuk pencuci mulut, kek Mini Pic Dump Bryon juga dibuat di gril!