Puppy Play Date
Kardea Brown buat makan tengah hari berilhamkan Mediterranean untuk janji temu di taman anjing! Dia memanggang Gyro Shawarma ayam dengan salad Couscous dan Kacang Kuda. Untuk pencuci mulut, Kardea membuat Baklava Talam Bundt dan kek Pup mentega kacang.