Housewarming Party
Untuk parti rumah baharu, Kardea Brown buat Roti Udang Karang Mentega, Udang Kelapa dengan Salsa Buah, Salad Pasta Musim Panas dengan bendi panggang, jagung dan lada. Selain itu, pencuci mulut berlapis dalam balang, Kek Rapuh Strawberi buat parti lengkap.