Weekend at Schnitzel's/Taste Buds
Schnitzel terpaksa menjaga Chowder pada hujung minggu, dan terpaksa pergi ke restoran tema kegemaran Chowder. Apabila Mung merosakkan deria rasanya, dia mesti bergantung pada Chowder sebagai tukang rasa.