Hands on a Big Mixer/The Blast Raz
Demi memenangi pengadun hebat, Chowder dan Mung bersaing dalam pertandingan di mana mereka perlu duduk diam. / Gazpacho memujuk Mung dan geng untuk menolongnya menghantar buah yang berbahaya.