The Heist/The Prank
Geng menemui sebuah gua kristal gula-gula batu berharga di dalam rumah Endive, mereka cuba mengambilnya sebelum Endive sedar. / Endive mengejek Mung dengan melampaui batas dan mula rasa bersalah.