Name Your Price: Grand Finale!
Dalam finale kejohanan, para cef diberi sejumlah wang yang lebih besar untuk membida bahan keempat mereka. Dalam pusingan pertama yang sengit, semua item yang dimenangi oleh cef di lelongan kelihatan mencabar, dan jangkaan hakim adalah setinggi langit.