Name Your Price: Battle Two!
Para cef hanya mendapat tiga item dalam setiap bakul dan mesti membida dalam lelongan langsung untuk ramuan keempat. Lelongan pusingan entree termasuk protein luar biasa yang mendapat bidaan besar daripada lebih daripada seorang cef.