Name Your Price: Battle One!
Para cef temui hanya tiga item dalam bakul misteri mereka dan mesti membida bahan keempat mereka dalam lelongan langsung. Dalam lelongan pusingan entree, perang bidaan meletus untuk satu ramuan premium.