Abalone Absurdities
Para cef terkejut melihat abalone dalam bakul pembuka selera. Kemudian, sup gabungan dan sayuran berwarna dalam bakul hidangan utama dan telur tak dijangka dalam bakul pencuci mulut mencabar peserta mencipta hidangan akhir yang inovatif.