Squidding Around
Cef membuka bakul pertama dan mereka perlu menghidangkan cephalopod! Daging khinzir dan makanan jari Portugis terbukti mencabar pada pusingan kedua, dua cef bergelut untuk membuat pencuci mulut yang hebat dengan koktel dalam tin dan marsymalo.