Trash into Treasure
Cef mengubah sisa makanan menjadi hidangan hebat dalam cabaran sifar sisa. Mereka menggunakan kulit udang, sisa makanan dan bahagian atas sayur-sayuran sebelum dua finalis menggunakan susu lama dengan bijak sebelum masa tamat dalam pusingan pencuci mulut.