Space Jam
Empat pembuat kek bertarung untuk menampilkan kek bertema Looney Tunes mereka di parti meraikan ulang tahun ke-20 filem bola keranjang klasik, Space Jam, dengan juri undangan khas, pelakon suara Bill Farmer.