The Addams Family
Hanya beberapa pembuat kek pakar yang mempunyai kemahiran untuk memenangi Cake Wars. Jonathan Bennett menjadi hos pertandingan yang sukar, yang mana pembuat roti terbaik bersaing dengan sengit demi memastikan kek mereka menjadi tumpuan.