Rugrats
Pembuat kek bersaing mencipta kek terbaik mereka dengan harapan untuk menarik perhatian juri undangan khas pelakon suara EG Daily. Pemenang akan menjadi tumpuan parti yang meraikan rancangan televisyen Rugrats yang popular.