Savannah Race
Pada suatu tengahari di Savannah, Bop dan Boo menunggu Jeff, kawan zirafah mereka yang sukakan kereta. Jeff dan ayahnya tiba dengan dua buah kereta kayuh! Sementara ibubapa mereka berborak, budak-budak itu berlumba kereta.