Let's Roar!
Bop dan Boo yang berani berangkat untuk menjelajah Savannah, apabila seekor anak singa bernama Louis, melompat keluar sambil mengaum! Louis tidak bermaksud untuk menakutkan mereka. Dia cuma memanggil adiknya, Cubby.