Champions Of The Day
Arnab Yang Berani membuat satu perhentian yang tidak dijadualkan di Savannah, apabila Bas Arnab mereka rosak. Bop dan Boo terserempak dengan Kit, kawan kangaroo mereka. Kit menunjukkan kepada mereka Beeper, mainan jam randiknya yang baru.