Bold Brunch
Andrew Zimmern menuju ke tempat gembiranya di Houston, Texas, untuk bufet sarapan tengah hari luar biasa manakala Jeff Mauro makan hidangan penuh yang dimuatkan ke dalam satu gelas di Chicago.