All Fired Up
Tiada yang menandingi rasa makanan luar biasa yang dimasak dengan api terbuka. Marc Murphy makan kepak hangus yang menyelerakan di Rochester, NY, manakala Brad Miller membawa kehangatan dengan pasta bakar cognac di Los Angeles.