Who's the Blingiest of Them All?
Todrick Hall dan Kim Myles ada tiga rumah terakhir untuk dipertimbangkan, setiap satunya rumah klasik dengan sentuhan mewah tambahan. Dengan bantuan tiga bintang HGTV, lima finalis bersaing untuk lihat siapa yang akan dinobatkan juara Battle of the Bling!