Blingiest Place for a Party
Todrick Hall dan Kim Myles sedang mencari rumah paling luar biasa dan mewah untuk parti! Daripada gua tenggelam kepada dinding berbulu dan perapian cermin, tiga rumah sensasi bertemu dalam pertempuran gaya, tetapi hanya satu yang akan menjadi finalis.