Bling With a View
Untuk mencari gaya mewah terbaik dengan pemandangan menakjubkan, Todrick Hall dan Kim Myles menari di sebuah rumah yang boleh dilihat dari angkasa lepas dan melawat Ratu Bling sendiri, Anna Shay! Ini persaingan sengit untuk tiga rumah.