Dr. Emma siasat punca Claire tidak henti-henti mengopek ketulan gatal yang muncul pada wajahnya semasa menopaus. Chelsea yang berusia 24 tahun telah mengelak media sosial kerana jerawat yang menyakitkan yang timbul secara tiba-tiba sekelip mata.