Faces
Dr Emma membantu orang yang menghadapi keadaan yang memalukan di muka. Olivia yang berusia 29 tahun terdesak menghilangkan keloid besar dan menonjol. Menyembunyikan kulit wajah menggelupas di sebalik topeng dan topi.