I Hid It From the World
Thai berusia 18 tahun telah menangguhkan kerjaya peragaannya kerana keloid kedua-dua telinga. Joyce menyembunyikan benjolan besar di belakang telinganya selama lebih 40 tahun, takut ia mungkin kanser. Kini, dia bersedia dapatkan bantuan Dr Emma.