The Biker & His Bride
Laurie Bursey menghabiskan hidupnya mencari kebahagiaan. Selepas dua perkahwinan dan tiga anak, dia fikir dia akhirnya menemuinya di selatan dengan Kurt Bird. Di sebalik sikap Kurt, kebahagiaan tidak lama lagi menjadi ketakutan.